ADAM FAWER/OZ KİTAP YORUMU



Herkese merhabaaa :))
Nasılsınız? Ben çok iyiyim. Uzun zamandır yazı yazamıyorum ama şimdi NİHAYET BİR KİTAP YORUMUYLA karşınızdayım.

Bugün çok sevdiğim bir yazar olan Adam Fawer'ın en son çıkan kitabı, OZ'un yorumunu sizlerle paylaşacağım. Adam Fawer'ın 3 kitabı da elimde var. Sadece Empati'yi okumadım ama yakın zamanda hem Empati'yi, hem Olasılıksız'ı tekrar okuyup yorumunu gireceğim.

 Haydi başlayalım.



Şimdi şöyle söyleyeyim. Kitabı elime aldığım andan itibaren büyük büyük büyük beklentiler içerisindeydim. 

5/5 verebileceğim müthiş bir kitap gözüyle baktım hep. Ama baştan söyleyeyim. Hiç  beklediğim gibi olmadı.

Kitaba Puanım: 3/5



Konudan bahsetmek istiyorum biraz. Gerçi bu biraz zor ama neyse. 

Dorothy, baş karakterimiz. 
Kansas'ta yaşıyor. Kansaslı Dorothy.
Birgün Doroth, bir hortum sayesinde başka bir diyara gidiyor. Yanlışlıkla. OZ'a.

Bahsedebileceğim bir konusu yok dememin sebebi kitabın OZ Büyücüsü filminin döppeliği olmasıydı.(çaktırmayı kitabın konusunu özetleyecek kelimeyi kullandım ama spoiler olmasın diye konuyu o şekilde yazamıyorum. :D)





Ama okuyacak, okumak isteyenlere bir önerim var. Kitabın ilk 50 sayfasını çok çok çok dikkatlı okuyun. Çünkü olay örgüsü acayip güçlü. Bu da benim kitabı sevme nedenlerimden biri.

Başıyla sonu arasında acayip bir bağlantı var. Sonunda ben bile şaşırdım.



Bu arada çok üzülerek yazıyorum ki kitap yaklaşık 9 gün boyunca elimde süründü. Bitsin diye dua ettim resmen ama kitap yarım bırakma fobim olduğu için bırakamadım. 







Umarım siz benim bahsettiğimden daha güzel bir kitap olduğunu düşünürsünüz.


Sizi  Seviyorum.
Kitapla Kalın. :))



Yorumlar

  1. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim,takip ederseniz mutlu olurum 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh tabiki takipte olacağım. Teşekkür ederim. Kitapla kalın 🌸❤😁

      Sil
  2. Kitabı yarım bırakma fobisi bende de var ya çok kötü bişey. Ayrıca bu kitabı çok merak ediyordum. Adam Fawer'ı okumaya hep niyetlendim ama bir türlü denk gelmedi. :( Ama en kısa zamanda okumaya çalışıcam.
    Ve blogunu yeni keşfettim, en sevdiğim blog türleri kitap blogları. Hemen aldım takibe. :) Ben de ufak çaplı kitap yorumları yapıyorum yani eğer bakmak istersen diye bırakıyorum. : http://engineeringvibes.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka alın okuyun kitaplarını, zaten okuduğuna pişman olan çok çok çok az insan vardır bence :))
      Tabiki uğrayacağım blogunuza da.
      Kitapla kalın. Sevgileeer :))) <3

      Sil
  3. Hoşuma giden bir yazardır, değişik yaklaşımları vardır bana göre; yani biraz eksantrik gelir. Olasılıksız'ı severek okuduğumu hatırlıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Benim de kitaplarını okuduğum en sevdiğim yazarlardan biridir. :))))

      Sil

Yorum Gönder