CAN SIKINTISI/HAZİRAN


Herkese Merhabaaa❤

Şu anda öyle balkonda uzandım, biraz coşmak için Shape Of You dinliyorum,  kitap okumaya çalışıyordum ama dedim bloga bir yazı falan gireyim. Ama elimde yorum girilmeyi bekleyen kitap falan yok şu anda😅😅


Biraz öyle böyle bahsedeyim, neler yapıyorum, Haziran nasıl gidiyor, ne okuyorum ne izliyorum? 

Böyle yazayım biraz dedim. 
Oturdum telefonun başınaaaa. 


Şu anda elimde OZ kitabı var okunmayı bekleyen. Daha doğrusu dün başladım ama çok akmıyor şimdilik. Şimdilik diyorum çünkü anca 30 sayfa falan okuyabildim. 😅



Çok özenilmemiş bir fotoğraf oldu kusura bakmayın.🤗




Dediğim gibi akşam okumaya çalışacağım biraz daha. OZ bu ayın 3. Kitabıydı. Aslında bu güne birsürü kitap bitirmiş olabilirdim ama sahura kadar sabahlamak, sonra öğlen 2 de kalkmak falan...

Açıkçası kitaplarda geçirdiğim vakti Pinterest' te, Whatsapp'ta geçirmeye başladım. Bu da bir hayli zor benim gibi biri için.



Eeee okul bitti.
Ve kitap delisi olduğum kadar da film delisiyim. Onu soracak olursanız hemen söyleyeyim. Ramazandan dolayı bende öyle bi uyuşukluk var ki film bile zor izliyorum. 
Bugüne kadar 6 film izlemişim bu ay. Bence yine az. Çünkü bu ay dizi de izlemiyorum. 



Aslında bu konuyu biraz açmak istiyorum. Bu ay Merlin'e başlamıştım ama çok devam edemedim. Sarmasına çok çok  çok  sardı evet.

Ama dizilere bir başlayınca diğer bölümü de izleyesim geliyor falan..
Çok zaman harcamamak için onun yerine film tercihimdir😅😅



Hatta şuraya yine özensizce çekilmiş bir film listemi koyayım.
İçinde daha vizyona girmemiş filmlerden tutun, çok eskiye dayanan filmlere kadar var. 
Umarım bu ay birçoğunu halledebilirim.










İşte filmlerimde böyle ama ne yazık ki güzel film çook ve hergün 1 2 tane daha eklemek izlememi zorlaştırıyor.



Onun dışında son yazılarımdan birinde keman kursuna gideceğimi yazmıştım.
Bir yıl boyunca ÇOK ÇOK ÇOK hevesliydim ama şimdi canım sadece oturup kitap okumak istiyor. 

Yine de hayallerimi boşa atamam.
Hala kursları araştırıyorum.

1 ay sonra falan başlayacak bir kurs arayışındayım.


Bu arada bir ajandam vardı ama onu bu ay sadece izlediğim film ve okuduğum kitaplar için kullanmayı düşünüyorum. 

Hatta öyle de yaptım. Biraz ondan kesitleri koyayım şuraya da❤🌸



METIS YAYINLARI-2017 AJANDASI







Bu şekilde yani.
Sizi biraz sıktığım bir yazı olduysa kusura bakmayın.❤

Sizi seviyorum, görüşmek üzere.
 🌸🌸🌸

Yeni İnstagram Hesabım: sultanseren_
Oradan da bana ulaşabilirsiniz.
❤🌸❤


Yorumlar

  1. Sorma bende de var o uyuşukluk. Sadece uyumak istiyorum flnn. Ama keman kurshna git benceee cunku cok guzel bir sey keman. Bende istiyordum eskiden ama artik pek istemiyorum�� bu arada fotograflarinin kalitesi cok iyi neyle cekiosn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğiniz için çok çok çok teşekkür ederiiim❤ Normalde sony marka fotoğraf makinesi ile çekiyorum ama bu posttaki fotoğrafları telefonumun kamerasıyla çektim🌸😍😘

      Sil
  2. Maalesef o uyuşukluk bed de var sınav haftası vaktimi sinavlar olmasa çok iyi değerlendirecegimi düşünüyordum ama şimdi biraz boş işler peşindeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimizdeki o uyuşukluk bir an önce geçer❤🌸🏵

      Sil
  3. Yaz ayları hiç kitap okuyamıyorum ya havalardan mıdır nedir vakit bol ama hiç istek yok ne yazık ki. Merlin dizisi en sevdiğim dizilerdendir bence izlemeye devam et. Ben de aksine film değil dizi izlemeyi seven birisiyim. Eğer olur ki izlemek istersen Friends dizisine bir bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle. Evet ben de devam ediyorum izlemeye :)) Mutlaka inceleyeceğim, sağolun :)) <3

      Sil

Yorum Gönder