VEDA GÜNÜ/YAZ PLANLARI


🌸🌸🌸

Herkese merhaba.
Bugün normal yazılarım gibi kitap yorumu, film yorumu vb şeylerle karşılaşmayacaksınız. 
Malum bugün okulun son günü olduğu için ondan bahsedeceğim biraz. 

Normalde her zaman yaz tatiline giriş olduğu için seviniriz okulun son gününde. 

Ama ben bu yıl mezun oldum ve 4 yıllık arkadaşlarımdan ayrıldım.

Bunun için çok mutlu bir okulun son günü olduğu söylenemez. Çünkü bu yıl gerek yaşımız gerek anlayışımızdan dolayı fazla yakındık birbirimize.
Ne kadar yakınsak kopmak da bir o kadar zor oluyor bence. 

Gerçi bir çoğu ile hep görüşeceğim ama yinede bu yıl ayrılmak istememiştik.

Artık bir daha ortaokullu olmayacağım düşüncesi de beni çıldırtmaya yetti. Bilmiyorum liseli olmak istemiyorum, henüz hazır değilmişim gibi. 


Evet bir şekilde ayrıldık ve ben bu yazıyı evden yazıyorum ama yaz planlarım da hazır.

Keman kursuna başlayacağım. 
( Henüz kurs araştırma faslındayım ) 

Yineee kitaplara gömüleceğim. Bol bol kitap almak isteyeceğim ama sadece annemin izin verdiği miktarda alacağım. 😂


Bu kadar işte. 


Şimdi aşağıya bugün ki veda fotoğraflarını koyacağım. Onlara da bakabilirsiniiz. ❤

























Yorumlar

  1. çok güzel kareler :)) dilerim her şey güzel gönlünce olur canım benim sevgiler :) başarıların daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiiim❤
      Sevgileeeer🌸🌸

      Sil

Yorum Gönder