KANLI OYUN/ SCARE CAMPAIGN FILM YORUMU





Herkese merhabalaaar.
Malum iftardan sahura kadar yapacak çok bir uğraşım olmadığı için şu sıralar çok dizi/film izlemeye başladım.

Normalde bir izleme listem vardır ve oradakileri seçe seçe izlerim. Ama -belki o yazımdan hatırlayan vardır- 4N1K filmine gittiğimiz gün amacımız bu filme girmekti. Sonradan öğrendik ki film+18 imiş. 

Yani o gün izleyememiştik ama bu gün öyle internette gezinirken baktım film internete düşmüş. Dedim ki neymiş bu film.

Oturdum izledim.



Bir şaka programı var. Her hafta böyle toplanıp insanlar dilini yutana kadar onları korkutuyorlar, sonra da onları yayınlıyorlar ama internette yayılan başka bir şaka programı yüzünden reytingler epey bir düşüyor.

Hadi biraz ileri gidelim de reyting olsun mantığıyla hareket ediyorlar ve fazla ileri gidiyorlar. 

Ama şakalanırken şakalanmak gibi bir şey oluyor.

Yani kimin kime şaka yaptığı belli değil. 

Filmde çok fazla ters köşeler vardı ve filmin sonu gelmeden hiçbir şey anlaşılmıyordu.
-


Film sinemadayken fazla şiddet ve korkudan +18 di. Ama açık konuşayım hani öyle acayip korktuğum bir sahne yoktu. +18 olmasını pek anlamlandıramadım. 

-ki çoğu sahne çok basit ayarlanmıştı. Filmi ne çok övüp göğe çıkarabilirim burada, ne de "öğk" falan diye yerebilirim. Arafta kaldım açıkçası.

Puanım:2,5/5

Gerçekten de arafta kalmışım. 😂😅


Filmin senaryosu ve oyunculukları çok basitti bence. Özellikle "maskeli ucubeler" olarak adlandırılan gruba oha dedim. Hani o maskelerden 10 yıl önce korkuyoduk biraz geride mi kaldınız? Dedim resmen.


Normalde korku filmi izleyen bir insan değilim zaten. Sadece sinemadayken gitmek istediğim için izlemiş bulundum. Ha bir şey kaybettim mi izlediğim için?  Hayır ama çok bir şey de kazandığım söylenilemez. 





Öyle yani film zaten 1 saat 20 dakika bir şey. Vaktiniz varda ve- şahsi fikrim- oturup da güleyim diyorsanız izleyin.

🌸

Sanırım filmi çok yerdiğim bir yorum oldu. - başta ne överim ne yererim desem de-Herkesten çok özür diliyorum ama gidip de kağıda yazıp tasarladığım bir yazı değildi. Tamamen doğaçlama ilerledim. 

🌸


Sizi çok seviyorum. Görüşmek üzereeee❤😘🌸



Yorumlar