Daelyn Rice İçin Mektup



Sevgili Daelyn Rice,
Öncelikle selamlarımı ileteyim sana. Merhaba, merhaba güzel kız. Bu mektuplar dizisinde sana yer vermeye nasıl karar verdim ondan bahsedeyim biraz. Senden iyi bilemem gerçi  ama yaşam sevinci içinde  bir insan değilsin. Ne kadar geçmiş zaman sevmesem de.. DEĞILDİN. Mark Watney, Harry Potter, Liam Stewart ve daha birçok karaktere yazdığım, hep bende gizli olacak mektuplarda hep hislerimden ve nadir olarak yaşadıklarım, hayatım , kendimden bahsettiğim oldu. Belki sana yazarsam da değerini hissedersin diye düşündüm. Gerçi bütün mektupların başında söylerim, kendime bile ifade edemem ama tamamen hayal ürünü bir mektup... Sana asla ulaşamayacak, belki de zaten sen hiç olmadın, ne saçma değil mi?

Neden kendini hiç  sevmedin, sevmiyorsun? Neden kendine hiç güvenmedin, güvenmiyorsun sevgili Daelyn?
Kendini sevmen için bu kadar sebep varken?..

Kendini sev Daelyn, egoistlikse bunun adı, sen EGOİST ol. Hepimiz mükemmeliz, yamuk yazdığım "m" harfi bile ne kadar mükemmel... Özellikle de sen Daelyn, lütfen kendinin, insanların gözündeki değerinin farkına var.

UNUTMA! 
Sen bu dünyanın en güzel ve en özel insanısın, en güçlü insanısın. Her şeye rağmen, buna inanıyorum. Senin mükemmelliğine inanıyorum sevgili Daelyn Rice... Ve seni bu kadar gazlamaya çalışan-ki bunu beceremeyen mrs Seren'e soracak olursan...

Her şeye  rağmen,   belki gözünde çirkinim, belki güzelim. Her şeye  rağmen. 
Kendimi seviyorum ben, kendimle barışığım. İstediğim şeyi giyiyor, istediğimi sürüyorum. Başkalarının laflarını soracak olursan; umrumda değil.  Görmezden gelmiyorum değil, görmüyorum. Önemli olan benim, gerisi çöp. Mutlu muyum diye soracak olursan da eğer.. Bu olduğum için çok mutluyum. Bu gözlere, bu buruna, bu ağıza, bu surata , bu vücuda sahip olduğum için çok mutluyum. Güzel/ çirkin olduğum için çok mutluyum. Hayatımdaki kayıplara, kötü zamanlara rağmen burada, tam burada duruyor olmaktan çok mutluyum. 

Çok güzel bir aile, ve bir o kadar da onlardan farksız dostlara  olduğum için çok mutluyum. İstediğimi yapıyor olmaktan çok mutluyum. 

Belki hiç olmadın, belki de bilmiyorum ama sevgili Daelyn Rice, derinlerde bir yerlerde hissediyorum olduğunu.

Ayrıca kitap karakterlerine yazıyor olduğum bu mektuplar serisinde sana da yer verdiğim için hem hüzünlü, hem de çok mutluyum. 

Oralarda bir yerde yalnız hissetme sakın. Yanındayız, yanındayım.


Hep Dostun Olan Kız
Sultan Seren




Eveeet anladığınız üzere roman kahramanlarına gonderemeyeceğim mektuplar yazan bir insanım. 
Genelde hayranlık duyduğum karakterlere yazıyor olsam da bazen böyle karaktere de yazıyorum.
20 gün önce  yazdığım bir şeydi ama şu anda paylaşmak istedim. Sebebi de günümüzde tam olarak böyle  olan insanların olması. 


Daelyn Rice 15 yaşında, defalarca intihara teşebbüs etmiş, kendini değersiz hisseden bir kız. Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım kitabının ana karakteri aynı zamanda. 



Bu mektubumu burada paylaşmak istedim. Neden bilmiyorum.


Görüşmek üzeree😘❤🌸


Yorumlar

  1. Güzel bir mektup olmuş. Mektup yazmayı seven biri olarak hiç bir roman kahramanına yazmamıştım.İlginç geldi.:)Rice gibi kişilerin varlığına da ince bir dokunuş olmuş.Kaleminize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  2. Çok duygusal 😯 Umarım gerçek değildir dicem fakat birçok travmatik olay yaşıyor bu insanlar. Çaresizlik belki onlar için bir merdiven olmustur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar bir roman olsa da normal hayatta bu tür olaylarla çok karşılaşıyoruz. Aynen öyle olmuştur bence de🤐
      Sevgileeer❤😘🌸

      Sil
  3. Ah o Daelyn yok mu Daelyn, bu yoruma yazmak istedim duygu ve düşüncelerimi. Umarım rahatsız olmazsınız.
    Uzun zamandır anonim olarak takipteyim. Çok güzel işler çıkarıyorsunuz. Sen bunu okuduğubda ben ölmüş olacağımı da yorumunu okuyup hemen almıştım. Sayenizde;))
    Kitabı sevmiştim ama Daelyn benim kalbimi çok kırmıştı. Şimdi siz bu mektubu paylaşınca daha da güzel olmuş. Resmen içimden geçenleri okudum. Keşke bir adres olsa değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim anonim. Önerdiğim, yorumladığım kitapların alınması beni çok mutlu etti. Keşke bir adres olsa keşke...😶
      Sevgileeer❤🌸😘

      Sil

Yorum Gönder